Παρασκευή

«Μου λες αλήθεια;» στο Θέατρο Κάππα

Η πανέξυπνη κωμωδία του Florian Zeller «Μου λες αλήθεια;», με θέμα την απιστία, παρουσιάζεται στο θέατρο Κάππα σε σκηνοθεσία του Σπύρου Παπαδόπουλου! Εισιτήριο γενικής εισόδου, 2 ατόμων, 20€!

Δείτε εδώ λεπτομέρειες για την παράσταση '''Μου λες αλήθεια;" και αγοράστε το εκπτωτικό εισητήριο




Η προσφορά περιλαμβάνει:
Εισιτήριο γενικής εισόδου, 2 ατόμων, στην παράσταση «Μου λες αλήθεια;» του Florian Zeller, σε σκηνοθεσία του Σπύρου Παπαδόπουλου, στο θέατρο Κάππα.
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος θα παρουσιάσει στο Θέατρο Κάππα το έργο «Μου λες αλήθεια;» συστήνοντας στο θεατρόφιλο ελληνικό κοινό τον πιο πετυχημένο σύγχρονο Γάλλο συγγραφέα, τον Florian Zeller, που έργο του ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Το έργο «Μου λες αλήθεια;» είναι μια πανέξυπνη κωμωδία με θέμα την απιστία. Ο κεντρικός ήρωας έχει ερωτική σχέση με τη γυναίκα του... κολλητού του φίλου. Κι από δω αρχίζει ένα διανοητικό παιχνίδι υψηλών συχνοτήτων με άξονα το ψέμα! Ψέματα έξυπνα, ψέματα χαζά, ψέματα αστεία, ευρηματικά, ψέματα αχρείαστα.... και η αλήθεια κάθεται σε μια γωνιά και κλαίει σαν την "μικρή Ελένη που δεν την παίζουν οι φιλενάδες της"... περιμένοντας να έρθει η ώρα της να "λάμψει".
Ναι αλλά αν λάμψει αυτή, θα σκοτεινιάσουν οι ζωές των ανθρώπων, οι οποίοι μια χαρά τα βόλευαν με τα ψέματα... διότι κακά τα ψέματα, η αλήθεια πονάει!
Παίζουν
Σπύρος Παπαδόπουλος
Ελισάβετ Μουτάφη
Τάσος Γιαννόπουλος
Νικολέτα Κοτσαηλίδου
Συντελεστές
Μετάφραση: Νικολέτα Κοτσαηλίδου
Σκηνοθεσία: Σπύρος Παπαδόπουλος
Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς
Κοστούμια: Μάκης Τσέλιος
Μουσική: Παναγιώτης Τσεβάς
Φωτισμοί: Ανδρέας Μπέλλης, Αργύρης Θέος
Β΄Σκηνοθέτης: Αργύρης Παυλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου